28 Ekim 2012 Pazar

MAYONEZ VE AMERİKAN SALATASI




KOLAY MAYONEZ

 EVİNİZDE 10 DAKİKADA HAZIRLAYABİLECEĞİNİZ  ÇOK PRATİK  BİR TARİF


MALZEMELER

1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
1 YUMURTA
YARIM LİMON SUYU
1 ÇORBA KAŞIĞI SİRKE
BİR FİSKE TUZ
BİR FİSKE  KARABİBER





         Aynı resimde ki gibi  küçük mikser kabına yumurtanın tamamını , sirkeyi  ve limon suyunu koydum.

Bir cezvenin içine koyduğum suvı yağı  yavaş yavaş eklerken  el blendırıyla çırptım .
         


        Çırptımmm çırptım .Son olarak ta tuzu ve biberi ekledim.El blendırı biraz ısındı ama   ve mayonezim çok güzel oldu.
         Hemen onunlada amerikan salatası yaptım.


 AMERİKAN SALATASI


MALZEMELER

1 KASE  BEZELYE
3 ADET PATATES
2 ADET HAVUÇ
5-6 ADET KORNİŞON TURŞU
MAYONEZ




 YAPILIŞI çok kolay

    Bezelyer  , küp küp doranan  havuçlar ve patatesler haşlanıp  soğuyunca , yine küp küp  doğranan turşularla birlikte hazırladığımız mayonezle  iyice karıştırılır.
     Salatamız  bu kadar pratik servise hazırdır.
     AFİYET OLSUN
 





Hiç yorum yok: