11 Eylül 2012 Salı

MİDYE POĞAÇA




MALZEMELER

1 ADET  YUMURTA
1 ÇAY BARDAĞI SIVI YAĞ
1  ÇAY BARDAĞI YOĞURT
1 ÇORBA KAŞIĞI SİRKE
1 PAKET  KABARTMA TOZU
1 TATLI KAŞIĞI TUZ
ALDIĞI KADAR UN

YARIM PAKET MARGARİN

İÇİ İÇİN

1 ADET HAŞLANMIŞ PATATES
100 GR KADAR PEYNİR
TUZ
KARABİBER

 İSTEDİĞİNİZ İÇ MALZEMEYİ KULLANABİLİRSİNİZ.


YAPILIŞI:


          Margarin hariç  tüm malzemelerden yumuşak bir hamur elde edilir.
          Hamur  yaklaşık olarak 12 bezeye ayrılır.
          









           Her biri tabak büyüklüğünde açılıp araları yağlanır , ve üst üste dizilir.
          Benim margarinim çok yumuşak olduğu için yağ bıçağı ile sürdüm  , siz isterseniz  eritip te kaşıkla sürebilirsiniz .



    Hepsini üst üste koyduktan sonra   açılarak büyük bir hamur elde edilir.




































Bir kenarından başlayarak sıkıca ulo haline getirilir ve birer parmak genişliğinde dilimlenirler.







































Kesilen  her parça  hafifçe büyültülür  ve iç malzemesi konularak  kapatılır .




Orta hararette kızarana kadar pişirilir ve ılık olarak servis edilir.


5 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

FOTOĞRAFLARLA ANLATIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ,TABİ POĞAÇA DA:)ELLERİNE SAĞLIK...

pasta köşesi dedi ki...

yapım aşamasını fotoğraflaman çok iyi olmuş canım :)görüntü süperr ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuzu ilgi ile inceledim ve hemen takipçiniz oldum. Ben de sizi beklerim. Mutlu olurum.
Sevgilerimle,
Tülin
www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık harika.

Şeker Tadında dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkürler