7 Eylül 2012 Cuma

AYICIK KURABİYE



                     ÖZELLİKLE DOĞUM GÜNLERİ İÇİN   ÇOCUKLARIN BAYILACAĞI BİR SUNUM

HELE DE BU KURABİYELERİ ÇOCUĞUNUZLA BERABER HAZIRLARSANIZ DAHA DA KEYİFLİ HALE GETİRİRSİNİZ.





        ÖZEL BİR TARİF DEĞİL   HER ZAMAN KULLANDIĞINIZ BİR TARİFİNİZ VAR İSE ÖYLE DE YAPABİLİRSİNİZ  ÖNEMLİ OLAN SUNUM ŞEKLİ SADECE.







 MALZEMELER 

1 PK MARGARİN
1 ÇAY BARDAĞI  SIVI YAĞ
1 ÇAY BARDAĞI PUDRA ŞEKERİ
1 ÇORBA KAŞIĞI  YOĞURT
1 PAKET VANİLYA
2 ÇORBA KAŞIĞI KAKAO 
ALDIĞI KADAR UN
YETERLİ MİKTARDA ÇÖP ŞİŞ ÇUBUKLARI

YAPILIŞI :


    Kakao hariç tüm malzemeler iyice yoğurulur. Hamuru   3 parçaya ayırıp  bir parçayı sade  birine 1 çay kaşığı kakao ile iyice yoğurun ve son parçayada kalan kakaoyu ekleyip koyu renk bir hamur elde  edin.
3 ton olarak  şekillendirin.
      Ben 3 ton kullandım ama kızarınca fazla belli olmadı 2 ton da yeterli oluyor.





         Ayı kafalarına ,  ikiye böldüğüm çöp şiş  çubuklarını da yerleştirip tepsiye dizdim fırına sürdüm.
         Pişince de her çocuğun tabağına birer  tane  yerşetirdim.
                                   ARTIK YAĞMALANMAYA HAZIRLAR.
                                                 AFİYET OLSUN










1 yorum:

MAZES dedi ki...

çok şirinler,eeee ,küçük coçukları olanlara süper fikir ,ellerine sağıulık.